کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری

0
(0)

سالیان زیادی است که  اهمیت شکرگزاری و فواید آن  برای همه انسان‌های جهان مشخص شده‌ است. شکرگزاری ازنظر علمی نیز به اثبات رسیده و دارای فواید بسیار زیادی است. ما در این مطلب قصد داریم که به معرفی کتاب معجزه شکرگزاری پرداخته و در این زمینه به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم.

 اهمیت شکرگزاری

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به‌ وفور از شکرگزاری می‌کنید بهتر است بدانید که از لحاظ روحی و وضعیت بهتری را نسبت‌ به افرادی دارید که شکرگزاری نمی‌کنند. همچنین این موضوع می‌تواند روی سلامت جسم نیز تأثیر گذار باشد. شکرگزاری می‌تواند روی آرامش شما مؤثر واقع شود. در طول روز شما می‌توانیدبه خاطر هر حس کوچک و بزرگی که به شما احساس خوب شما را خوشحال می‌کند خدا را شکر کنید.

سپاس‌گزاری از خداوند شرایط جسمی و روحی عالی را برای افراد به وجود می‌آورد و تمام اتفاقات خوب را در مسیر زندگی آن‌ها قرار می‌دهد.

تعریف کلی از کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری جزء آثار بسیار برجسته ای بود که می‌توان آن را در زمینه آثار انگیزشی به حساب آورد. معجزه شکرگزاری اثر راندا برند است. او ۱ سخنران انگیزشی بوده و جزء نویسندگان برتر در حوزه کتاب‌ های انگیزشی است. برندا در کتاب خود این موضوع را به همه یادآوری می‌کند که با شکرگزاری بابت نعمت‌های کوچک و بزرگ چگونه می‌توانیم به آرامش درونی برسیم. این کتاب دارای متشکل از تمریناتی بود که می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم با شکرگزاری به خواسته‌ها و آرزوهای خود دست پیدا کنید. ما در این مطلب به معرفی این کتاب پرداخت و خلاصه مفید را از آن به شما ارائه خواهیم داد.

نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری

پیش‌از معرفی کتاب بهتر است که درمورد نویسنده آن توضیحاتی را بیان کنیم. در صورتی‌ که برنامه مستند راز را مشاهده کرده باشید  یا کتاب راز جذب قانون جذب را مطالعه کرده باشید، قطعاً نام راندا برند را شنیده‌اید. این شخص یک نویسنده و کارگردان برجسته بوده و متولد سال ۱۹۴۵ در کشور استرالیا متولد شده است. این شخص که از نویسندگان و کارگردانان برجسته دنیا بود که با نوشتن کتاب مستند راز مشهور شد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دنیا به حساب می‌آید. از دیگر کتاب‌های معروف راندا  می‌توان به کتاب قدرت راز هستی، کتاب راز و معجزه شکرگزاری اشاره کرد.

برتدل یکی از زنان بسیار موفق بود که پس‌ از گذراندن مشکلات بسیار در زندگی  به افسردگی مبتلا شده‌ است و توانسته از رنج و سختی خود را نجات داده و به یک مسیر روشن قدم بگذارد.

کتاب معجزه شکرگزاری

بیشتر بدانید : در سایت عاطفه مظفری می توانید با خرید محصولات دوره شکرگزاری ، دوره بهترین خودت باش ، دوره 21 روزه سحرخیزی عزت نفس خود را از لحاظ روحی و روانی تقویت نماییدو به تکامل ارامش خاطر برسید.

ترجمه کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری در حال حاضر توسط مترجم و ناشر های زیادی در جهان به چاپ رسیده است.  انتخاب هریک از ترجمه ها به دیدگاه و سلیقه شما بستگی خواهد داشت. بهترین ترجمه‌های معروف این کتاب عبارت‌اند از:

  • ترجمه نفیسه معتکف
  • ترجمه سیما فرجی
  • کتابش شکرگزاری به ترجمه علی اصغری
  • الهام امیری زاده
  • زهرا بختیاری
  • وامق عسکری

همچنین ناشرهای گوناگونی نیز جهت چاپ کتاب معجزه شکرگزاری اقدام کرده‌اند و از جمله انتشاراتی که این کتاب را به چاپ رسانده‌اند می‌توان به انتشارات عصر جوان، انتشارات نیک ورزان و آتوسا اشاره کرد. شما می‌توانید این کتاب را با انواع ترجمه و از انتشارات مختلف خریداری کنید.

خلاصه کتاب معجزه شکرگزاری

همانطور که گفتیم این کتاب  به ارائه‌ی تمرین‌های مختلفی برای شکرگزاری پرداخته است. این کتاب به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن از نعمت‌های بزرگ و کوچک زندگی لذت برد و بابت آن‌ها از خداوند سپاس‌گزاری کنیم. کتاب شکرگزاری دارای یک برنامه یک‌ ماهه بود که در قالب تمرین‌هایی برای سپاس از نعمت‌های مختلف است. افراد می‌توانند طبق این تمرینات پیشرفته و درنهایت نیز به آرامش درونی برسند.

تنها چیزی که شما برای مطالعه این کتاب و انجام تمرین نیاز خواهید داشت. داشتن انگیزه لازم است این‌که شما تمرینات را به‌ صورت منظم و به شکل عمقی انجام دهید از اهمیت بسزایی برخوردار است. به‌ منظور رسیدن به آرامش درونی تنها لازم است با انگیزه کافی روی همه داشته‌های خود تمرکز کرده و آن‌ها را به خود یادآوری کنید. با انجام این تمرینات پس‌ از مدتی متوجه خواهید شد که تا حد احساس بهتری از زندگی خواهید داشت.

کلام پایانی

روندا برن در کتاب معجزه شکر گزاری سعی دارد تا با سپاس‌گزاری بابت تمامی داشته ها را به عادت برای افراد تبدیل کند. توجه داشته باشید که پس‌ از انجام تمرینات ۲۸ روزی داخل کتاب نباید آن‌ها را رها کنید. به منظور بهره مندی از آموزش برنامه ریزی، هدف گذاری و مدیتیشن می توانید به ما اعتماد کنید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ثبت نام  در دوره سحرخیزی عزت نفس بر روی دکمه زیر کلیک کنید

ثبت نام دوره
close-link